آخرین اخبار
کد مطلب: 124972
رنجبرزاده مطرح کرد؛
گزينه‌هاي پيشنهادي فراکسيون‌هاي ولايت و اميد مجلس براي هيأت رئيسه مشخص شدند + اسامي
تاریخ انتشار : 1396/03/10 09:31:02
نمایش : 3312
عضو هيأت رئيسه مجلس گفت: گزينه‌هاي پيشنهادي از سوي فراکسيون‌هاي ولايت و اميد براي هيأت رئيسه مجلس مشخص شدند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از راه دانا؛ اکبر رنجبرزاده نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، با اشاره به جلسه امروز فراکسيون‌هاي مستقلان و نمايندگان ولايي با رئيس مجلس گفت: در اين جلسه مقرر شد تا بنده، محمدحسين فرهنگي، سيداميرحسين قاضي‌زاده و غلامرضا کاتب از سوي فراکسيون ولايت (فراکسيون‌هاي مستقلان ولايي و نمايندگان ولايي) براي دبيري هيأت رئيسه انتخاب شديم.

وي افزود: از طرف فراکسيون اميد نيز فريده اولاد قباد و محمدعلي وکيلي به عنوان افراد پيشنهادي براي دبيري هيأت رئيسه مجلس مشخص شدند.

 اظهار داشت: همچنين رسول خضري، محمد قسيم عثماني و بهروز نعمتي به عنوان افراد پيشنهادي براي کارپردازي هيأت رئيسه مشخص شدند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر اين حميدرضا حاجي بابايي و هادي قوامي از سوي فراکسيون مستقلان ولايي و نمايندگان ولايي براي نايب رئيسي مجلس انتخاب شدند و فراکسيون اميد نيز علي مطهري و مسعود پزشکيان را براي اين جايگاه پيشنهاد کرده است.

وي افزود: در مورد گزينه رياست نيز فراکسيون‌هاي ولايت و اميد بر رياست علي لاريجاني اتفاق نظر دارند.

عضو هيأت رئيسه مجلس در پايان گفت: بدين ترتيب جزء در مورد نواب رئيس که فراکسيون ولايت (مستقلان ولايي و نمايندگان ولايي) و فراکسيون اميد خود را مستقلاً معرفي کرده‌اند، براي دبيري و نظار هيأت رئيسه توافق بين فراکسيون‌هاي ولايت و اميد انجام شده و تقريباً تکليف آنها مشخص شده است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس